Hervormde Gemeente Sebaldeburen
Provincialeweg 44

Pioniersplek De Verbinding

In het jaar 2019 heeft de kerkenraad van de Hervormde Kerk Sebaldeburen, in samenwerking met de IZB en het Smedingfonds, besloten om een pioniersplek te beginnen in Sebaldeburen. Inmiddels kan er dankbaar vastgesteld worden dat er een ''pioniersteam'' is van ongeveer 12 personen die verantwoordelijk is voor verschillende activiteiten, waaronder de Dorpskamer, Kinder Bijbel Club De Sleuteldragers en de Verbindingsdiensten.

• De Dorpskamer is iedere vrijdagmiddag van 14:00-17:00 uur open en is bedoeld voor de gezelligheid. Gewoon om een bakje koffie, thee fris samen met andere mensen te drinken, wat (bij) te kletsen, een spelletje te spelen en gewoonweg een ontspannen middag te hebben. Daarnaast biedt Dorpskamer op de eerste en derde donderdag van de maand een gratis maaltijd aan van 17:00 tot 19:00 uur voor iedereen die wilt. Iedereen is van harte welkom, wie je ook bent of waar je ook vandaan komt. Meld je gerust aan via de onderstaande website!
  • Kinder Bijbel Club de Sleuteldragers is er op iedere derde zondag van de maand van 14:00-15:30 uur. in het Irenegebouw Deze gratis club is voor kinderen tussen de 4-12 jaar. Tijdens de club wordt er een Bijbelverhaal verteld, gezongen en geknutseld en er worden spelletjes gedaan. Alle kinderen zijn welkom.
  • De Verbindingsdiensten op zondag. Deze diensten beginnen om 14:00 uur en zijn rond 15:00 uur afgelopen. Ze zijn laagdrempelig en informeel, bedoeld om mensen in verbinding te brengen met zichzelf, met de mensen om zich heen, de wereld waarin zij leven, maar bovenal met God. Tijdens deze diensten worden er liederen gezongen, is er een kindermoment, wordt er een overdenking uitgesproken en gaan de aanwezigen met elkaar in gesprek over het onderwerp van die dag. Nadien is er een moment van ontmoeting in het Irenegebouw, met koffie, thee en gebak.

Voor meer informatie over De Verbinding ga naar de website:  www.deverbinding-sebaldeburen.nl